مسئول بسیج رسانه استان همدان از برگزاری اولین کرسی آزادفکری و آزاداندیشی ویژه اهالی رسانه پیرامون نظام مسائل استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ 22 November 2021
مسئول بسیج رسانه استان همدان از برگزاری اولین کرسی آزادفکری و آزاداندیشی ویژه اهالی رسانه پیرامون نظام مسائل استان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان،از فارس، ناصر قوامی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای عملی منویات مقام معظم رهبری پیرامون برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و همچنین خواست معظم‌له مبنی بر لزوم حل علمی مشکلات، سازمان بسیج رسانه استان همدان فضایی را فراهم کرده تا اهالی رسانه استان در مطرح کردن نظام مسائل به صورت علمی و پیگیری حل این مسائل نقش منسجم‌تری را داشته باشند.

وی گفت: به لطف خدا رسانه‌های استان همدان در مساله شناسی و پیگیری حل آن سرآمد رسانه‌های کشور هستند که حداقل در دو ماه اخیر اقدامات شاخص و اثرگذاری را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

 مسئول بسیج رسانه استان همدان از برگزاری اولین کرسی آزادفکری و آزاداندیشی ویژه اهالی رسانه پیرامون نظام مسائل استان خبر داد و گفت: این برنامه در پنج محور چرایی عدم توفیق صنعت در همدان، چرایی بحران آب در همدان و راهکار‌های آن، تخریب الوند و راهکار‌های حفظ کوهستان و منابع طبیعی، بررسی اشتغالزایی مولد در همدان با محوریت پروژه اسکای مال و الگوی شهرسازی با محوریت طرح جامع شهری همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اهالی رسانه استان می‌توانند تا تاریخ دوم آذر به نمایندگی از رسانه خود حداقل دو نفر و حداکثر سه نفر در یک موضوع شرکت کرده و برای ثبت‌نام به سایت www.abozarhmd.ir مراجعه کنند گفت: جایزه تیم اول در هر موضوع که توسط داوران حاضر در نشست مشخص خواهد شد ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار