کد خبر: ۱۰۱۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 21 November 2021
بیانیه سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه ای به شرح زیر صادر کرده است.
 
به گزارش تابناک همدان، در متن این بیانیه آمده است که: 

"بسمه تعالی"
"بسیج متن حرکت نظام است و همه باید بسیجی باشیم" حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

در طول همیشه تاریخ همواره بوده اند مردان مرد بی ادعایی که زاهدان شب بوده اند و شیران روز. کسانی که، چون علی (ع) ابرمرد تنها درخیل عظیم مردمان، در برهه‌های خاص خطر سر‌های خود را به خدا می‌سپارند، در هجوم به دشمن انتهای صفوف آن‌ها را نشانه می‌گیرند؛ در زمان استراحت به عمران و آبادانی پرداخته و درخلوت خود دست نیاز به سوی پروردگار بلند می‌کنند.

بدون شک برکت حضور میلیون‌ها جوان مخلص، آماده و در رکاب ولایت با تأسی از مکتب عاشورا در نهادی مردمی با تفکری برخاسته از روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) که در قالب بسیج به منصه ظهور رسید؛ نقش راهبردی در حراست از انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی داشته و امروز به یک تفکر غالب و راهبردی در جهت ایثار، فداکاری و ازخود گذشتگی تبدیل شده است.

امروزه واژه بسیجی به موتور محرکی در راه رشد، پیشرفت و نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، الهام بخش نیرو‌های مخلص و ولایی کشور، معنابخش شکستن سد‌ها و عبور از گردنه‌های یأس و نا امیدی و به نمادی از تحقق شعار "ما می‌توانیم" تبدیل شده که در تمامی عرصه‌ها از تولید گرفته تا خدمات؛ حراست از کشور در مقابل دشمنان و بدخواهان این ملت؛ حضور در عرصه‌های علمی، فنی، دستیابی به علوم روز و ... حقانیت آن به اثبات رسیده است.

حضـور، خیـزش و جوشــش بـســیجیـان در بیش از چهـار دهـــه انقلاب اسلامی در درونمایۀ خود، برکت و بیداری را برای تمامی حقیقت جویان، عدالت خواهان و آزاد اندیشان جهان به ارمغان داشته است به طوری که کشور‌های مسلمان و آزادۀ جهان با الگوبرداری از ساختار بسیج مستضعفان و تفکر و روحیۀ جهادی بسیج، به موفقیت‌های بزرگی نائل آمده اند و این است، طنـیـن فـریـاد رسـای فـرهـنگ و تـفکـر بســیـج که از آرزوهـای دیـریـنــۀ امــام راحــل بوده که امـروز بـه دستان با کفایت مقام معظم رهبری و با سرانگشت هدایت‌های روشنگرانه معظم له، در اقصی نقاط جهان به گوش می‌رسد.

پنجم آذر ماه یکی از برگ‌های زرین دفتر قطور افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.
ش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار