نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دولت در برابر گرانی و بورس زودتر اقدامی پیشگیرانه باید داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴ 19 November 2021
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دولت در برابر گرانی و بورس زودتر اقدامی پیشگیرانه باید داشته باشد.

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام شعبانی، موثقی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز جمعه امروز هر همدان با اشاره به اینکه دولت باید اقدامات سریع تری برای مهار بازار داشته باشد، گفت: رئیس جمهور برنامه کوتاه مدت برای اداره کنترل بازار و گرانی را مطرح کرده است، اما امروز همچنان شاهد گرانی‎‌های سرسام آوری هستیم که در خیلی از موارد منطق ندارد بنابراین امیدواریم دولت در این عرصه‌ها هم سریع‌تر اقداماتی داشته باشد.

او با اشاره به اینکه انتظار می‌رود دولت تدابیر لازم برای مسئله بورس را در دستور کار داشته باشد، تصریح کرد: بیش از۴۰ میلیون نفر در کشور با مسئله بورس ارتباط دارند و در بعضی از موارد سرمایه مردم آسیب دیده و نگرانی‌هایی برای مردم به وجود آمده و لازم است دولت تدابیری را در این زمینه داشته باشد.

شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه امروز عملکرد دولت در صد روز گذشته، در فضای رسانه‌‎ای و اجتماعی مورد نقد و بررسی قرار گرفته است، بیان کرد: دولت فعلی در بعضی از عرصه‌ها موفقیت بسیار خوبی را کسب کرده و رویکرد دولت در مناسبات بین‌المللی یک رویکرد مبتنی بر آموزه‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام (ره) است.

امام جمعه همدان ادامه داد: همچنین دولت در عرصه واکسن مدیریت خوبی را داشت و امروز واکسیناسیون کشور در وضعیت خوبی قرار دارد، علاوه بر این در مدیریت جهادی و مردمی نیز دولت نمره خوبی دارد و رئیس جمهور تاکنون به بیش از ۱۰ استان سفر کرده و در کنار مردم، از نزدیک با مشکلات آشنا شده بنابراین دولت مردمی در عمل در کنار مردم بوده است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی بیان کرد: دولت باید در تعیین مدیران لایه‌های میانی سرعت عمل داشته باشد، باید تمام مدیران میانی در سطوح مختلف تعیین شوند و مدیر همراه با سیاست‌های کلی دولت باشد و صرف تغییر دولت، انتخاب رئیس جمهور و استانداری‌‎ها کافی نیست.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان در ادامه با اشاره به در پیش‎رو بودن هفته بسیج بیان کرد: بسیج فعالیت و مسئولیتی بالاتر از اول اتقلاب دارد و امروز باید در عرصه‌‎های مختلف از جمله پیشرفت کشور و تحقق تمدن اسلامی باید نقش داشته باشد، همچنین بسیج سازندگی با نگاه بلند و جهادی در بسیاری از زمینه‌ها حضور موثر دارد که قابل تقدیر است.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار