همزمان با ۱۸ آبانماه روز ملّی کیفیت؛
همزمان با ۱۸ آبانماه روز ملّی کیفیت تفاهم نامه همکاری ما بین اداره کل استاندارد و دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید مفتح انعقاد شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱ 08 November 2021
به گزارش تابناک همدان، در این مراسم مدیر کل استاندارد استان همدان با بیان اینکه: افزایش سطح آگاهی عمومی شهروندان از نظام استاندارد سازی در ارتقاء سطح زندگی کاری و اجتماعی آنان بسیار موثر است، و به نظر می‌رسد که هرچقدر فعالیت در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد از سنین پایین شروع شود اثربخشی و کارایی آن درجامعه بیشتر خواهد بود.

محمد مددی در ادامه افزود: توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه، از جمله وظایف اصلی سازمان ملی استاندارد ایران است که در سال‌های اخیر بیش از گذشته در کانون توجه قرار گرفته است، بر این اساس دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند ضمن بازدید از آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد استان همدان واحد‌های تولیدی تحت پوشش منابع علمی و تجربی خودشان را تکمیل نمایند.

در راستای مشارکت فعال اعضاء محترم هیئت علمی دانشگاه و دانشجویان در فرآیند تدوین و تجدید نظر استاندارد‌های ملّی و بین المللی و تقویت همکاری دانشگاه‌ها با صنعت که یکی از راه‌های موثر در انتقال تکنولوژی و دانش فنی به واحد‌های تولیدی میباشد که نقش اعضاء هیئت علمی دانشگاه و دانشجویان در این خصوص بسیار کلیدی و موثر است.

منبع: روابط عمومی اداره کل استاندارد استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار