‍ فرماندار همدان: دستگاه‌های اجرایی ذیربط جهت آغاز عملیات اجرایی بیمارستان هزار تخت خوابی همدان اهتمام ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۰۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ 06 November 2021
‍ فرماندار همدان: دستگاه‌های اجرایی ذیربط جهت آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی همدان اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش تابناک همدان، نشست کارگروه امور زیربنایی با دستور کار طرح بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی همدان و ساماندهی مسیر امامزاده محسن با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط در فرمانداری شهرستان همدان برگزار شد.

محمد علی محمدی با بیان اینکه گردشگری بعنوان یک اولویت در برنامه توسعه استان همدان مد نظر قرار گرفته است اظهار کرد: با توجه به کیفیت و میزان خدمات درمانی که هم اکنون در همدان به استان‌های مجاور ارایه می‌شود توریسم درمانی از جمله مزیت‌های قابل توجه در همین راستا است.

وی با بیان اینکه همدان یک شهر مهاجر پذیر بویژه از غرب کشور است افزود: این موضوع به حاشیه نشینی و افزایش جمعیت در همدان دامن زده است و متناسب با آن باید خدمات زیربنایی توسعه یابد.

فرماندار همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای جانمایی احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی همدان تاکید کرد: برابر تفاهم نامه انجام شده در این خصوص با هماهنگی بین راه و شهرسازی، علوم پزشکی و منابع طبیعی باید فرایند کار تسریع و نسبت به آغاز عملیات اجرایی طرح اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: در خصوص ساماندهی مسیر امامزاده محسن نیز اکیپی متشکل از فرمانداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه و شهرسازی و شهرداری مریانج ضمن بازدید میدانی از مسیر مصوبات مربوطه را بررسی و با زمانبندی مشخص برای تکمیل اقدامات باقیمانده برنامه ریزی شود.

محمدی اضافه کرد: با مشارکت اهالی و صرف اعتبارات و پیگیری‌های فراوان راه بازگشت امامزاده محسن اجرایی شد، اما هنوز به بهره برداری نرسیده و نواقصی دارد که باید سریعتر تعیین تکلیف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار