معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: هم افزایی، نقطه قوت جشنواره مهربان با طبیعت است.
کد خبر: ۱۰۰۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶ 06 November 2021
ظاهر پورمجاهد توجه نکردن به محیط زیست و توسعه پایدار را دلیل بروز تغییر اقلیم در کشور دانست و گفت: بازتاب فشار بیش از حد بر زمین و آب باعث بروز مشکلاتی است که امروزه گریبانگیر کشور شده است.

به گزارش تابناک همدان، پور مجاهد ادامه داد: پیام شعار جشنواره ۲۰*۲۰، مهربانی با طبیعت است و نگاه مدیران استان همراهی با محیط زیست و توسعه پایدار است تا با هم افزایی بتوانیم با حفظ محیط زیست در مسیر اشتغال، تولید و سرمایه گذاری گام برداریم.

وی از هم افزایی صورت گرفته در این جشنواره قدردانی کرد و گفت: هر جا که هم افزایی باشد، انرژی‌ها مضاعف شده و اتفاق‌های خوبی رقم می‌خورد.

وی تاکید کرد: در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی، نیاز به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بیشتری داریم و به خاطر منابع محدودی که در اختیار داریم باید در حفظ این منابع برای نسل‌های آینده کوشا باشیم؛ لذا برگزاری رویداد‌های محیط زیستی از جمله جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها می‌تواند گام موثری در مسیر توسعه و پیشرفت و سرمایه گذاری و حفظ محیط زیست کشور و استان باشد.

وی از رسانه‌ها خواست بیش از گذشته به مقوله محیط زیست توجه و با کارشناسان در این زمینه گفتگو کنند تا با استفاده از نظرات نخبگان بتوانیم در مسیر توسعه پایدار استان گام بردایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار