دبستان یک کلاسه "شهدای بانک کشاورزی" که با مشارکت بانک کشاورزی استان همدان و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در روستای شمس آباد ساخته شد،افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 27 October 2021

این دبستان که عملیات ساخت آن براساس تفاهم نامه بانک کشاورزی همدان و اداره کل نوسازی از تیرماه سال گذشته آغاز شده بود در زیربنایی به مساحت ۷۷ مترمربع در روستای شمس آباد از توابع همدان احداث گردید. لازم به ذکر است پیش از این، مکان آموزشی این روستا در زمین همین دبستان یک کانتیر بوده است.

به گزارش تابناک همدان، دکتر حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان در آیین افتتاح این دبستان با اشاره به نقش سازندگی و خدمات اجتماعی بانک کشاورزی بخصوص در جامعه روستایی، یاد و خاطره شهید عبدالرحمن نفیسی (رییس شعبه مرکزی همدان در سال ۱۳۶۸) و خانواده وی که به حق شهدای بیت المال بانک کشاورزی همدان بوده اند و خاطره سایر شهدای دوران دفاع مقدس این بانک را گرامی داشت و نام دبستان (شهدای بانک کشاورزی) را یادگاری از پاسداشت نام و نام آوری آن‌ها دانست.
دبستان یک کلاسه
محمد حسین مرادی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، این بانک را الگویی برای سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها در برداشتن گام‌های خیر برشمرد.
 
وی گفت: ۱۰۰ میلیون از هزینه ساخت این مدرسه  توسط بانک کشاورزی استان همدان و مابقی از محل اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تأمین شده است.
دبستان یک کلاسه
در این مراسم از طرف بانک کشاورزی به کودکان و آموزگار این دبستان کارت هدیه و اقلام تبلیغاتی اهدا گردید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار