فرماندار همدان:
فرماندار شهرستان همدان با اشاره ضرورت برنامه محوری در جهت پیگیری مسایل و مشکلات روستاهای شهرستان تاکید کرد : شناسنامه روستاهای باید تهیه و بروزرسانی شود .
کد خبر: ۱۰۰۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹ 25 October 2021

نشست بررسی مسایل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی همدان با حضور نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ، رئیس شورای اسلامی شهرستان و فرماندار همدان در جمع تعدادی از روسای شوراهای اسلامی، دهیاران و اعضای شوراب بخش مرکزی همدان برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی افزود : درج کلیه اطلاعات مورد نیاز در شناسنامه روستا باید با شاخص های مشخصی انجام شود تا زمان اجرای هر طرح، میزان جمعیت و سطح برخورداری روستا از سرانه های مختلف پیش بینی شده معلوم باشد.
وی با بیان اینکه هم اکنون طرح سرشماری عمومی در شهرستان همدان در حال اجرا می باشد تاکید کرد : این طرح تا بیستم آبان با مراجعه ماموران سرشماری انجام میشود که باید همه اطلاعات مورد نیاز به منظور برنامه ریزی صحیح در اختیار ماموران سرشماری قرارگیرد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت : اراده همه مسئولان در کشور بر موفقیت برنامه های دولت متمرکز شده است در استان نیز اجماع مدیران استان بر حمایت از استاندار جدید و کمک به توسعه استان است.
حمیدرضا حاج بابایی با اشاره به سفر اخیر وزیر نیرو به همدان افزود : در خصوص مشکل آب شرب همدان و تامین منابع آب پایدار قولهای مساعدی دادند که تا اردیبهشت ماه سال آینده این وضعیت تعیین تکلیف خواهد شد.
وی با اشاره به مشکلات طرح شده از روستاهای بخش مرکزی همدان اظهار کرد : در نشستی با حضور مدیران استانی مرتبط این مشکلات مورد بررسی قرار می گیرد تا برای آن مصوبه و خروجی مشخصی داشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهرستان همدان  نیز شهرستان همدان را برخوردار از پتانسیل های فراوان دانست و گفت: باید از این فرصت ها بهره ببریم تا این مردم و شهرستان را به جایگاه شایسته خود برسانیم.
علی اکبر نظری افزود : با پرهیز از حاشیه ها و استفاده از همه توانمندیها برای رفع مسایل و مشکملات سطح شهر و روستاها تلاش می کنیم و اعتقاد داریم توجه به روستاها باعث کاهش حاشیه نشینی می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار