معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: اکنون آبرسانی به همدان از رودخانه عباس‌آباد و اجاره چاه‌های کشاورزی انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵ 24 October 2021
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: اکنون آبرسانی به همدان از رودخانه عباس‌آباد و اجاره چاه‌های کشاورزی انجام می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، حمیدرضا نیکداد، معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی به همدان از رودخانه عباس‌آباد و اجاره چاه‌های کشاورزی خبر داد.

او با بیان اینکه در حال حاضر دیگر برداشت آب از سد اکباتان به روز‌های پایانی رسیده است، گفت: اکنون آبرسانی به همدان از رودخانه عباس‌آباد و اجاره چاه‌های کشاورزی انجام می‌شود.

نیکداد با اشاره اینکه فعلا قطعی آب در دستور کار این نیست، گفت: با وجود اینکه هنوز خبری از بارندگی در گزارش‌های هواشناسی نیست، اما امیدواریم لطف خداوند شامل حال ما شود و شاهد بارندگی‌ها در ماه‌های آینده باشیم.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تاکید بر اینکه فعلا برنامه قطعی آب در دستور کار نیست، بیان کرد: قطعی که اکنون برخی از شهروندان از آن گله دارند، حاصل فعالیت کنترلگر‌های فشار است که از ساعت ۲۳ تا ۴ صبح اعمال می‌شود.

نیکداد با بیان اینکه مدیریت فشار شبکه در مدیریت مصرف تاثیرگذار بوده است، گفت: کنترلگر‌های فشار آب حداقل ۲۰ درصد در مصرف شهروندان اثر داشته که امیدواریم در روز نیز مردم مصرف خود را مدیریت کنند.

او تاکید کرد: امیدواریم با توجه به سرمای هوا استفاده از آب به حداقل ممکن برسد تا بارش‌های پاییزی و زمستانی از راه برسد و بتوانیم از بحران آب تا حدی خارج شویم.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار