آیین وداع و تشییع پیکر "آمنه سلگی" سومین مدافع سلامت استان همدان امروز /جمعه/ در محوطه بیمارستان شهید قدوسی نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵ 22 October 2021
 آیین وداع و تشییع پیکر "آمنه سلگی" سومین مدافع سلامت استان همدان امروز /جمعه/ در محوطه بیمارستان شهید قدوسی نهاوند برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا، پیکر مرحومه سلگی، بهورز خانه بهداشت روستای «شهرک» از توابع شهرستان نهاوند با حضور امام جمعه نهاوند، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولان نظامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع شد. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: مرحومه سلگی ۲۶ سال سابقه خدمت داشت که در طول دوران خدمت سه بار به عنوان بهورز برتر انتخاب شده بود.

دکتر «محمد طاهری» افزود: این بهورز در امر واکسیناسیون جمعیت زیر پوشش، مراقبت بیماران کووید ۱۹ در خانه بهداشت، حضور در منزل بیماران و در طرح شهید سپهبد سلیمانی مشارکت فعال داشت.

وی ادامه داد: نامبرده بهورز خانه بهداشت روستای شهرک از توابع شهرستان نهاوند در پی ابتلا به ویروس کرونا و تحمل یک دوره بیماری به لقاالله پیوست.

سومین مدافع سلامت همدان آسمانی شد

وی با بیان اینکه این مرحومه ۲ فرزند دارد، گفت: همسر وی که از همکاران دانشگاه علوم پزشکی و بهورز است نیز به علت ابتلا به ویروس کرونا هم اینک در بیمارستان بستری است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان یادآوری کرد: "سید زهرا موسوی ارفع" بهیار بیمارستان سینا پس از ابتلا به ویروس کرونا و تحمل یک هفته بیماری ۱۳ آبان سال گذشته آسمانی و نامش به عنوان اولین شهید سلامت استان ماندگار شد.

طاهری ادامه داد: شهیده «گلنار قیامتی» کمک‌بهیار فداکار مرکز آموزشی درمانی فاطمیه همدان نیز نیمه آبان سال گذشته به خاطر ابتلا به کرونا به دیار باقی شتافت.

به گزارش ایرنا، از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، شهرستان‌های همدان، نهاوند، اسدآباد، رزن و درگزین در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان مابقی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۹۷۷ مورد رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار