کد خبر: ۱۰۰۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ 15 October 2021
عملیات اجرایی طرح ساخت پارک شهرک شهیدحیدری موسوم به «باغ بادام» نهاوند در ۱۳هزار مترمربع و با اعتبار چهارمیلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش تابناک همدان، مجید یوسفی‌نوید شهردار نهاوند در این مراسم گفت: شهر نهاوند به خدمات بیشتر و بهتری احتیاج دارد و خوشبختانه شهرداری نهاوند مملو از نیرو‌های توانمند و نخبه است.

او اظهار داشت: با کمک نیرو‌های توانمند شهرداری توانستیم در ظرف چند روز یک‌کیلومتر از مسیل را پاک‌سازی کنیم که اگر پیمانکار می‌گرفتیم باید یک میلیارد تومان هزینه به پیمانکار پرداخت می‌کردیم.

او ادامه داد: بحث سعدمعبر یکی از مطالبات به‌حق مردم نهاوند و خواسته ماست که در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه اقدامات خوبی نیز انجام داده‌ایم.

یوسفی‌نوید بیان کرد: طرح پارک شهرک شهیدحیدری دومین طرح بعد از پارک صخره‌ای دوخواهران است که در ۱۳هزار مترمربع و با اعتبار چهارمیلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود و برای گروه‌های سنی مختلف در نظر گرفته شده است و شامل فضای اسکیت، فضای بازی کودکان، نمازخانه، زمین چمن مصنوعی فوتبال و رستوران است.

شهردار نهاوند بیان کرد: برای این طرح کاشت درختان مثمرثمر بادام را در نظر گرفته‌ایم که هم کم‌آب‌بر است و ثمره‌اش را مردم خواهند برد و این پارک به عنوان یک «باغ بادام» تبدیل به یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر نهاوند خواهد شد.

اوبا اشاره به اهمیت معرفی جاذبه‌های گردشگری نهاوند، یادآوری کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته برنامه گردشگری و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر نهاوند از هفته آینده در شبکه مستند روی آنتن می‌رود و ما باید از همین حالا خودمان را برای دعوت گردشگران به شهر نهاوند برای عید نوروز آماده کنیم.

یوسفی‌نوید با اشاره به صدور پروانه املاک از سوی شهرداری نهاوند گفت: برای اولین بار در نهاوند، شهرداری برای املاک قولنامه‌ای در نقاط مختلف شهر پروانه صادر می‌کند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار