مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از دریافت گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ((ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ توسط آزمایشگاه مرکزی آبفا برای دوره یکساله خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 14 October 2021
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از دریافت گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ((ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ توسط آزمایشگاه مرکزی آبفا برای دوره یکساله خبر داد.

 به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، سید هادی حسینی بیدار در همین خصوص توضیح داد: آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان پس از ممیزی موفقیت آمیز در سوم شهریور ماه سال جاری، از سوی مؤسسه کیفیت و انطباق کیهان پویا KQR، نماینده رسمی شرکت گواهی دهنده ISC استرالیا، گواهینامه‌ی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸)، را برای یک دوره یک ساله، اخذ نمود.

  وی افزود: آزمایشگاه مرکزی آبفای استان پیش از این نیز دارای گواهینامه‌ی ایمنی و بهداشت شغلی (OHSAS:۱۸۰۰۱) بود که بعلت منقضی شدن این گواهینامه و جایگزینی آن با) ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸)، اخذ این گواهینامه در دستور کار مرکز پایش شرکت قرار گرفت.

حسینی بیدار با بیان اینکه دریافت این گواهینامه بدون کمک از شرکت مشاور نشان دهنده کارآمدی و پویایی شرکت، توانمندی مدیران و کارشناسان این شرکت می‌باشد، عنوان کرد: اخذ گواهینامه مذکور گامی موثر در ارتقاء و بهینه سازی فرآیند‌های کاری، پیشگیری از انجام فعالیت‌های نامنطبق با الزامات استاندارد، کاهش ریسک‌ها و مخاطرات ایمنی و بهداشتی و افزایش سطح ایمنی در آزمایشگاه مرکزی شرکت می‌باشد.

وی افزود: آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشگامان پیاده سازی و اخذ گواهینامه مذکور در میان شرکت‌های آب و فاضلاب کشور است.

وی همچنین تصریح کرد: دستیابی به این نتیجه، مرهون برگزاری جلسات متعدد، اجرای دوره‌های آموزشی مرتبط و انجام ممیزی‌های داخلی، بدون نیاز به مشاور بوده است.

لازم به ذکر است استقرار و اجرای الزامات این استاندارد، گامی مهم در راستای  بهینه سازی فرآیند‌های کاری، پیشگیری از موارد غیر منطبق و اصلاح آن‌ها و همچنین کاهش ریسک و افزایشِ ایمنی شغلی پرسنل است.

گفتنی است، مهندس حسینی بیدار به همین منظور از متولیان امر درآزمایشگاه مرکزی، مدیر مرکز پایش کیفیت آب و فاضلاب و کارشناسان آن مرکز به ویژه خانم مهندس عنایتی موفق و مدیر دفتر مدیریت بحران، پدافند و HSE و مهندس شاه چراغ تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار