فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از جمع آوری ۲۱۰ میلیارد تومان در قالب کمک مومنانه برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ 14 October 2021
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از جمع آوری ۲۱۰ میلیارد تومان در قالب کمک مومنانه برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان در این استان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت با اشاره به اینکه کادر درمان در تمامی عرصه‌های سلامت جامعه به ویژه در دوران کرونا ایثار و از خود گذشتگی کرده اند تا جامعه‌ای سالم داشته باشیم، گفت: بزرگ‌ترین وظیفه نظام خدمت صادقانه به مردم است.

او افزود: امروزه در سایه انقلاب و حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم که باید مسئولان و دلسوزان به نظام برای خدمت به جامعه شبانه روزی تلاش کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تأکید کرد: همیشه مردم همراه و همگام مسئولان بوده اند که در همین زمینه ۲۱۰ میلیارد تومان برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان جمع آوری و در قالب کمک‌های مومنانه توزیع شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: امروز نیمی از مراجعه کنندگان برای درمان و تشخیص پزشکی، بیماران خارج استان هستند که این نشان از جایگاه بالای همدان در عرصه بهداشت و سلامت است.

او بیان کرد: احداث و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بهداشت و درمان در همدان، این استان را به پایتخت گردشگری سلامت در کشور می‌کند که مسئولان باید برای اتمام این پروژه‌ها بیش از پیش تلاش کنند.

در این مراسم همچنین از تعدادی از مدافعان سلامت همدان قدردانی شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار