امام جمعه همدان:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر وحدت، انسجام و هم‌افزایی بین نهاد‌های مرتبط با شهرداری برای پیشبرد اهداف، گفت: توجه به پیوست عدالت در روند تدوین و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مدیریت شهری بسیار مهم و ضروری است.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 14 October 2021
 نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر وحدت، انسجام و هم‌افزایی بین نهاد‌های مرتبط با شهرداری برای پیشبرد اهداف، گفت: توجه به پیوست عدالت در روند تدوین و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مدیریت شهری بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش تابناک همدان، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز پنجشنبه در دیدار با شهردار جدید، مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر همدان، اظهار داشت: هر جا شاهد همراهی و تعامل بین شهردار و شورای شهر بوده ایم اتفاقات خوبی در شهر رقم خورده و هرگاه اختلافاتی ایجاد شده نیز به نتیجه مورد نظر دست پیدا نکرده ایم.

وی تصریح کرد: وحدت، انسجام و هم‌افزایی بین نهاد‌های مرتبط با شهرداری برای موفقیت در مسیر پیشبرد اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری نقشی مهم و کلیدی دارد.

وی با قدردانی از خدمات «عباس صوفی» شهردار سابق و «مجید شاکری» سرپرست شهرداری همدان، گفت: انتظار مردم از شهردار جدید ارتقای سطح خدمت رسانی نسبت به گذشته است و وضعیت امروز شهر، برآیند زحمات و خدمات همه شهرداران و نیرو‌های گذشته از اول انقلاب تا به حال است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه شهرداری و مدیریت شهری در ایجاد رضایت مردمی نقش موثری دارند، افزود: نحوه تعامل شهرداری با مردم و سرعت عمل در کار‌ها رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه شهرداری برای رفع معضلات شهری که سالیان سال مردم را آزار داده باید اقدام جدی انجام دهد، اظهار داشت: شفافیت مالی در شهرداری نیز مسئله‌ای جدی است که باید نسبت به آن حساس بود.

وی خاطرنشان کرد: هرجا که شفافیت مالی وجود دارد فساد نیز کمرنگ می‌شود بنابراین با ایجاد شفافیت در عرصه قرارداد‌ها و پروژه‌ها شهری، مبارزه با فساد به شکل عینی و عملی رقم خواهد خورد. 

نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: انسان متهعد پس از پذیرش مسئولیت با گذشتن از منافع شخصی، سیاسی و حزبی خود، برای تحقق منافع مردم تلاش کند.

آیت الله شعبانی موثقی مطرح کرد: گاهی مسئولی با وجود توانایی بالا، اما در کارش موفقیت و برکتی ایجاد نمی‌شود چرا که از تفضلات الهی غافل بوده است.

به گفته وی، شرط دستیابی به تفضلات الهی، آن است که بین خود و خدا متعهد شویم تا تنها به خدمت به مردم بیندیشیم و آن زمان است که خداوند باب فضلش را بر روی ما باز خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور روز گذشته با صدور حکمی «سید مسعود حسینی» را به عنوان شهردار شهر همدان منصوب کرد.

اعضای شورای شهر همدان، ۹ شهریورماه امسال با رای اکثریت خود، حسینی را به عنوان شهردار همدان انتخاب و معرفی کردند. در جلسه بررسی گزینه‌های مورد نظر برای انتخاب شهردار، حسینی با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۱ رای اعضای شورای اسلامی شهر همدان، به عنوان شهردار مرکز استان انتخاب شد.

شهر همدان بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار