فرماندار همدان گفت: دوربین های پایش تصویری و پلاک خوان در سطح شهر همدان افزایش می یابد.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱ 12 October 2021
به مناسبت هفته نیروی انتظامی آیین تجلیل از فرماندهان، روسای کلانتری‌ها و تنی چند از عوامل نیروی انتظامی شهرستان در فرمانداری شهرستان همدان برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، فرماندار همدان در این مراسم با قدردانی از زحمات شبانه روزی و طرقت فرسای نیروی انتظامی در ماموریت‌های مختلف سطح شهرستان گفت: اگر دنبال امنیت پایدار هستیم یکی از مهمترین ارکان آن مشارکت مردم است.

وی با بیان اینکه با اجبار و تحکم هرگز در کار‌ها موفق نخواهیم شد افزود: تعامل نیروی انتظامی با کنش گران محلی، معتمدین، بسیج و اینگونه نیرو‌های مردمی در پیشبرد امور بسیار موثر و کارآمد است.

محمد علی محمدی با اشاره به جمعیت مهاجر حدود ۲۰۰ هزار نفری که عمدتا در محلات حاشیه شهر همدان ساکن هستند تصریح کرد: در چنین شرایطی بیش از پیش نیاز به اشراف کامل به حوزه مسئولیتی و مشارکت مردمی در راستای تامین نظم و امنیت داریم.

رئیس شورای تامین شهرستان همدان افزود: تا کنون ضربه‌های زیادی در زمینه‌های مختلف از عملکرد جزیره‌ای خورده ایم و این موضوع یک آسیب قابل توجه است که در حوزه امنیتی و انتظامی باید تلاش کنیم حداکثر هم افزایی و مشارکت را داشته باشیم.

محمدی یادآور شد: با وجود جمعیت ۷۰۰ هزار نفری شهرستان در مقایسه با دیگر شهرستان‌ها از شاخص‌های خوبی برخورداریم که نقش نیروی انتظامی در این زمینه بسیار برجسته است.

وی افزود: در مرکز استان با شرایط خاصی مواجه بوده ایم که مستعد وقوع بسیاری از مسایل و ناهنجاری‌ها بوده، اما با اشراف کامل و عملکرد مطلوب نیرو وضعیت بخوبی مدیریت شده است.

فرماندار همدان با تاکید بر ضرورت توجه به مدیریت زمان اظهار کرد: گاهی موکول کردن یک موضوع به زمان دیگر بویژه در حوزه انتظامی تبعات جبران ناپذیری دارد.

وی از افزایش دوربین‌های پایش تصویری و پلاک خوان در سطح شهر همدان خبر داد و گفت: دستگا‌های اجرایی و بویژه خدماتی در جهت کاهش آسیب‌های احتمالی باید با نیروی انتظامی همراهی و همکاری داشته باشند.

درپایان این نشست به مناسبت هفته نیروی انتظامی از فرماندهان، روسای کلانتری‌ها و تنی چند از عوامل نیروی انتظامی شهرستان تجلیل بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار