مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تویسرکان از رفع ۷۳۱ مورد شکستگی انشعاب آب در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 11 October 2021
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تویسرکان از رفع ۷۳۱ مورد شکستگی انشعاب آب در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، مجید یاراحمدی طی گزارشی در خصوص مجموعه اقدامات انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری گفت: در بازه زمانی مذکور، واحد بهره برداری و توسعه آب آبفای تویسرکان نسبت به اتمام خط اتصال تصفیه خانه آب شرب تویسرکان به خط انتقال مخازن، اقدام نمود.

وی با بیان اینکه همکاران ما به صورت تمام وقت در حال خدمت رسانی به مشترکین شهری و روستایی هستند، عنوان کرد: در بازه زمانی یاد شده نصب دو دستگاه شیر فشار شکن به سایز ۴۰۰ میلیمتر بر روی خط انتقال مخازن، خرید و نوسازی ایستگاه پمپاژ آرتیمان و سرکان و اتمام مخازن ۵۰ و ۲۵۰ مترمکعبی مجتمع آبرسانی اشترمل عملیاتی شد.

یاراحمدی همچنین ضمن اشاره به اصلاح ۲۶۰ متر لوله فرسوده شبکه آبرسانی و نصب و تعویض ۲۵ فقره انشعاب روستای سوتلق گفت: در بازه زمانی مذکور اجرای ۱۱۰۰ متر خط انتقال آب با لوله پلی اتیلن سایز ۱۱۰ میلیمتر از روستای فتح آباد به روستای حاجی تو نیز عملیاتی شد.
وی همچنین از اجرای ۱۵۰ متر خط انتقال آب با لوله سایز ۶۳ میلیمتر پلی اتیلن از چاه کشاورزی به روستای یعقوب آباد در بازه زمانی مذکور خبر داد.  

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تویسرکان در ادامه  ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در واحد بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای تویسرکان، به  اجرای خط انتقال فاضلاب از روستای جعفریه تا رودخانه پیرخراط به طول ۵ کیلومتر، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر تویسرکان (خرید دانه گیر، آشغالگیر، دیفیوزر و راه اندازی واحد‌های تصفلیه خانه) و اصلاح و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر سرکان (خرید چند دستگاه فلومتر، DO متر، لجن کش، کلرزنی و ...) از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مجموعه اقدامات انجام شده در امور مشترکین، واحد حوادث و انرژی آبفای تویسرکان اشاره کرد و گفت: از جمله این موارد میتوان به تعویض ۱۵۷ فقره کنتور معیوب و رفع۷۳۱ مورد نقص و شکستگی انشعاب آب در مدت مذکور اشاره کرد.

وی همچنین به رفع نقص و شکستگی۴۹۵ مورد شبکه آبرسانی و رفع نقص و شکستگی  ۱۰۷ موردخط انتقال آب در بازه زمانی یاد شده اشاره کردو یادآورشد: راه اندازی یک مورد دیزل ژنراتور سرکان  و ایمن سازی ۶۱ ترانس در کلیه روستا‌های شهرستان نیز در طول شش ماهه نخست سال جاری عملیاتی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار