فرمانده انتظامی استان، از کشف ۲۸ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک در دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان‌های "اسدآباد" و "نهاوند"، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲ 10 October 2021
فرمانده انتظامی استان، از کشف ۲۸ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک در دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان‌های "اسدآباد" و "نهاوند"، خبر داد. 

به گزارش تابناک همدان، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "سلمان امیری"، در تشریح این خبر گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان نهاوند می‌کند.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده، در یک عملیات ضربتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی شهرستان نهاوند، منزل یک متهم در این خصوص شناسایی و در بازرسی از آن، ۱۲ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و نامبرده دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سردار امیری بیان کرد: در عملیات دوم نیز کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری انتظامی شهرستان اسدآباد، قاچاقچیانی که با یک دستگاه خودرو سواری اقدام به انتقال مواد مخدر از یکی از استان‌های مرکزی به شهرستان اسدآباد می‌کرد، شناسایی، خودرو آن‌ها متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و ۵ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: اشراف و تعامل عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا می‌باشد که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار